Använder Blogger.

måndag 13 september 2010

Video update!

Hejsan allihopa! Jag måste börja med att berätta att anledningen till att jag inte bloggat så mycket den här helgen är att jag helt enkelt varit utom räckhåll från det numera så nödvändiga fenomenet Internet; Jag har varit runt i Busan och gjort många roliga saker. Nedan kan ni se ett videoinlägg med en del av alla de saker som hunnits med! Bilder kommer i morgon.



Idag köpte jag för övrigt min koreanska-lärobok! Föredömligt snygg; knallrosa. Ni lär få se den lite senare i höst. Mamman i familjen överraskade mig just med 2 stora matkassar fulla med snacks inför veckan (Ja, man behöver faktiskt det för att klara av att gå i skolan 08:00-23:00)! Allt från iskaffe till energibars! Tack! Tror dock snarare att det lär räcka i två veckor... Men vi får väl se.


1 kommentar:

  1. oj men en skoldag kan väl inte vara från 8-23 eller ;o ?

    SvaraRadera

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP