Använder Blogger.

fredag 10 september 2010

En välbehövlig sömn.

Vaknade just upp efter att ha sovit 3 timmar. Meningen var inte att jag skulle somna, jag skulle bara kolla mejlen på iPhonen i sängen hade jag tänkt. Men vipps så vaknade jag och halva kvällen hade gått. Man kan faktiskt inte säga annat än att vi är välförtjänta att få sova länge i morgon bitti allihopa! Nu skall jag faktiskt gå till sängs... Igen. Den här gången för att sova riktigt, riktigt länge!

I morgon skall Lukas värdstudent vara med i någon form av musikal i en kyrka här i Busan. Jag hoppas verkligen jag kan gå på den och träffa alla de andra, men vi får se hur det blir med det! Det beror lite på vad familjen här har planerat.

Nu har vi fått våra föredömligt snygga ID-kort från skolan! Nu väntar vi bara på våra "Alienkort"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP