Använder Blogger.

lördag 18 september 2010

Bilder från i torsdags

I föregående inlägg publicerade jag en video från i torsdags, när vi hade hela dagen ledig från skolan. Här kommer några bilder! Enjoy!

Förresten, nu har äntligen min kamera börjat fungera igen (förut strejkade den på grund av luftfuktigheten... Köp aldrig en Canon.), så förhoppningsvis skall jag kunna leverera finfina bilder inom kort. Först måste jag bara leta reda på sladden som ansluter till datorn. Jag hoppas att jag inte glömde den i Sverige!

Grillat är gott!
Naomi Berhane =)
En av "hallarna" i världens största köpcentrum...
Naomi, Jennie, Lukas

En annan "hall" i världens största köpcentrum...



(från Busan Art Museum). Denna helikopter användes i Vietnamkriget...

Konst!

Tunnelbana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP