Använder Blogger.

tisdag 7 september 2010

Now in Korea! (Video)

5 kommentarer:

  1. Hej ;d
    Älskar verkligen att läsa din blogg, haha :D verkar så kul att få åka till ett annat land och liksom.. Bo där! Ser fram emot fler videor ;d!
    Vad använder du förresten för program för att redigera videorna?

    SvaraRadera
  2. Anonym Hvitfeldtare8 september 2010 kl. 00:03

    Hallå!

    Väldigt intressant blogg.

    Som det e-sport-fan jag är undrar jag om du har stött på StarCraft-kulturen i Sydkorea än? Såhär några månader efter att StarCraft II släppts bör det ju vara oundvikligt, då StarCraft, vad jag förstår det som, nästan liknas vid en nationalsport.

    SvaraRadera
  3. haha stört att jag redan tycker ni låter som koreaner då xD
    Du var väldigt fin med gladpack på också ;) När får man se resultatet? :D

    SvaraRadera
  4. 안녕하세요! Kul att se att fler svenskar hittar hit till det sköna landet i öst, själv bor jag i huvudstaden Seoul (vilket min bloggadress kanske skvallrar om). Det verkar som att ni fått en bra början på er vistelse här borta och jag ser fram emot att kolla in din blogg, inte minst för att jämföra mina koreanskakunskaper med era... Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  5. Yohanna: Kul att du gillar bloggen! Jag måste säga att det är verkligen väldigt annorlunda att bo här liksom.. Har knappt förstått att jag gör det ännu :S Haha xD Och angående videor; Det program jag använder heter iMovie och används på Mac. :D

    Anonym Hvitfeldtare: Hej, och tack! Angående starcraft så har jag inte riktigt stött på den ännu (kanske beror det på att vi i stort sett är inlåsta på denna skolan och att familjen där jag bor på helgerna är en familj med endast tjejer och en pappa och en liten elvaårig kille), dock har jag hunnit snacka en del med killarna på dormitoryt, och de säger att dataspelande är en jättevanlig fritidshobby här (när de väl har fritid...). Så jag antar att jag kommer att få höra en del om det. Vet ju att det är stort här!

    Hanna: Haha, visst var jag snygg! Gomapsumnida xD. Du får se resultatet när vi haft nästa Art-lektion och den är nästa vecka =).

    Emelie: Haha! Roligt att höra att det finns fler nordiska själar här i detta roliga land! You're right, vi har fått en grym start. Vi kommer faktiskt läsa koreanska 3 gånger i veckan, så vi hoppas på att lära oss mycket! Kan du mycket koreanska?

    SvaraRadera

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP