Använder Blogger.

söndag 5 september 2010

Bildkavalkad!

Då det defenitivt är dags att lägga sig nu låter jag bilder tala med egna ord i dagens kvällsinlägg. Jag måste dock säga att jag verkligen trivs i min familj!

Imorse blev vi fotade av en koreansk fotograf för ID-kort. Han tog även bilder där vi skulle posera i rabatten med massa blommor kring oss! Skall bli intressant att se vad det blir!

Defenitivt värd de ynka 3 svenska kronorna den kostade! Mangojuice =)

Utsikten från ena sidan av våningen min värdfamilj bor i. =) Satt ute på balkongen en lång stund och njöt av värmen!

En liten familjemedlem jag inte riktigt hade räknat med! :P

Utsikten från mitt sovrum =).

Familjen visade mig ett sjömansuniversitet i staden. Vågade inte fota där inne, men här nere på stranden utanför blev det lite kort!

Haha! Här har vi mig brevid världens absolut cooolaste lillebror! Kan säga att denna bild säger mer än 1000 ord. Han är bara för härlig.

Minns inte vad bron heter, men de visade mig den i kväll i alla fall (koreanska namn är inte lätta att komma ihåg!).

Nu skall jag sova, imorgon är enda sovmorgonen på veckan! Hoppas ni har det bra i kalla Sverige! Själv svettas man som en dåre... Har duschat tre (!?) gånger idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP