Använder Blogger.

onsdag 8 september 2010

Koreanska bananer!

Hej allihopa! Det är fortfarande molnigt här i Busan, och temperaturen känns fortfarande mild och behaglig. Skönt, med tanke på att vi skall ha 2 idrottslektioner idag bland annat...

Hur som helst, idag vill jag slå ett slag för Koreanska bananer! De smakar så mycket bättre än "Svenska", och konsistensen känns på något underligt vis bättre.


By the way, i natt fick jag och Lukas en liten försmak av "dormitorykulturen" här; Alla killar i korridoren på dormitoryt kom till vårt rum och satt och snackade med oss en stund innan läggdags. Måste säga att samtalen var både givande och mycket roliga! Bland annat snackade vi om "The typical swedish girl" (ni svenskar förstår vad jag menar när jag säger Silvstedt...). Jag fick även reda på att mitt UF-företags produkt skulle sälja som smör här i Busan om vi marknadsförde den som något exklusivt svenskt.. Intressant!

Snackade även med en som spelar badminton på skolan, och jag har bestämt mig för att gå med i badmintonklubben (alla elever är med i en klubb som är tillsammans under lördagsförmiddagar några timmar). Det skall bli mycket roligt!

Nej, nu skall jag ta och fortsätta skriva på min affärsplan här! Känns konstigt att ni Svenskar ligger i era sängar och sover nu när jag skall jobba!

3 kommentarer:

  1. heeej henrik!!! du är ju så söt! :D verkar som ni har det grymt bra där nere!!!! läser din otroliga blogg varje dag, ska du veta!
    den är underbara att läsa! haha du är ju för härlig du!!
    massa kramar från dagny
    p.s ge luckas en kraam från miig! :)

    SvaraRadera
  2. Hihihi heeey :D:D Wiie härligt att höra att ni gillar den! Vi har det massor med bra, det börjar liksom bli vardag det här nu ^^=)

    Haha, skall "hälsa tillbaks" från Lukas =).. Vi är förövrigt grymma på taekwondo tillsammans! haha!

    SvaraRadera
  3. haha kan tänka mig att ni är det tillsammans! :D bäst man aktar sig för er när ni kommer hem då ^^ hihi ni är ju för härliga! hade varit roligt att se er med taekwondo-dräkter på! :)

    SvaraRadera

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP