Använder Blogger.

måndag 20 september 2010

Ut i det okända...

Nu har det blivit dags för den så kallade Chuesoc-högtiden här i Korea. Iklädd dräkten ni fick se i föregående inlägg skall jag ut i den okända koreanska landsbygden i morgon bitti. De har sagt att vi skall åka i cirka 8 eller 9 timmar för att komma till släktens hemort nära huvudstaden Seoul. Det skall verkligen bli intressant, men jag kommer antagligen att vara utan både internet och telefon... Vi får se helt enkelt. Jag hoppas att ni har det bra där hemma så länge, jag kommer att skriva igen så fort jag får tillgång till Internet. Det lär bli senast på torsdag eller fredag, jag tror vi skall hem då.

Nu säger jag God Natt här ifrån Busan!

2 kommentarer:

  1. hej, tro inte att vi har glömt er. Nej vi följer din blogg med jämna mellanrum och NJUTER. Det är som om jag också gjorde samma resa. Det är fantastiskt. Varma kramar Marie+Co

    SvaraRadera

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP