Använder Blogger.

onsdag 8 september 2010

Two hours of Taekwondo!

Kom just tillbaka från en tvåtimmars Taekwondolektion (varav en timma var med endast oss Svenskar och läraren). Måste ärligt säga att jag är rätt så slut, då det var mycket intensivt! Men man känner redan att man lärt sig en del och att man börjar få lite känsla för tekniken i sporten.

För övrigt har vi nu fått de foton som en lärare tog på oss i rabatten utanför skolan. Jag redigerade dem lite i iPhoto och tänkte nu visa er hur de blev! (Klicka på bilderna för att se i större format)

Jag var inte särskilt van vid att inte använda något vax i håret när jag kom hit... Men nu börjar jag faktiskt vänja mig!

Lukas Hagby

Jennie Stahl

Naomi Berhane

Hela gänget! Cute! =)

Nu blir det till att plugga fram till klockan 23 då det blir ytterligare lite Taekwondo uppe på rummet!

2 kommentarer:

  1. Får ni inte använda wax ellllleeerrr???

    SvaraRadera
  2. Nej, verkar inte som skolan tillåter det. Ingen annan har det heller + att det är fett opraktiskt då värmen gör det kletigt och äckligt... :P Så man får liksom vänja sig... >_<

    SvaraRadera

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP