Använder Blogger.

söndag 5 september 2010

Tandkräm med rissmak!

Från och med nu jämrar jag mig för vad som skall hända när min kära svenska tandkräm tar slut... Det är nämligen så att jag märkt att den tandkrämen man använder här är med rissmak!? Hjälp, hur skall jag klara mig när denna dag kommer? För mig räcker det ju med att inte kunna ha något vax i håret på grund av värmen!..

Well, här kommer några bilder från idag! Jag var med familjen i en park som ligger rätt nära där vi bor. Enjoy!

Jag och de tre barnen i familjen framför ett minnesmonument av bland annat Sveriges hjälp till Sydkorea under det Koreanska kriget.

Information vid minnesmonumentet.



På grund av uppladdningsverktyget kommer bilderna lite i fel ordning. Den här skulle varit i början. Men det här är i alla fall vyn ut från vardagsrummet hos familjen.

En staty med en mamma och hennes barn som fanns på ett ställe i parken där självmord är vanligt. Statyn restes för att påminna de som är nära att hoppa från räcket i bakgrunden om att det alltid finns kärlek.




(utanför parken)


Nu är det dags att sova! I morgon skall jag tillbaka till internatet! Hoppas vi överlever tyfonen som är på väg in över Busan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP