Använder Blogger.

söndag 10 oktober 2010

Videoupdate Temple Stay!

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Rolig blogg, väldigt kul att kolla bilderna..
    Jag heter Victoria och även jag går på Hvitfeldtska :)
    Jag bara undrar om du har någon logga till skolan du är på där? Till Busan international high school..? Behövs till gymnasiemässan.
    Tack på förhand!;)

    SvaraRadera
  2. Hej, Peter Larsson här, rektor för ES på Hvitfeldtska.

    Först och främst: Vilken fin blogg du gör Henrik!!
    Jag har sett Victorias fråga här ovan. Du behöver inte göra något, jag har loggan och har skickat den till Victorias lärare. (Eftersom jag inte vet vad Victoria heter i efternamn kunde jag inte skicka direkt till henne)
    Hälsningar till alla på BIHS från Hvitfeldtska!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tack till er båda, och vad bra att det löste sig med loggan. Hur skall BIHS synas på gymnasiemässan?

    SvaraRadera

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP