Använder Blogger.

måndag 25 oktober 2010

Pictures of Yeongdo

God morgon bloggläsare!

Jag har haft en finfin helg, jag har bland annat ätit koreansk anka på en känd traditionell restaurang och sett på världens största fyrverkeri som firades iväg under några timmar i sträck här i Busan. På lördagen var jag, mamman i familjen och lillebrodern Hyong Bin ute på promenad. Jag tog en del bilder som jag visar här nedan. Men först får ni se några sekunder av fyrverkeriet (video från förra året).
















Nu skall jag ut på företagsbesök till Lotteria! Annjonghaseo!

4 kommentarer:

  1. annyeonghaseyo* :) (fast man utalar ju inte e efter y)

    SvaraRadera
  2. Denna anonyma kommenterare har talang! :D

    SvaraRadera
  3. gud va nice fyrverkerier!:) vilka fina bilder, lika fint som jag har sett på bild! Sydkorea är ett så fint land! Anyohaseyo, saranghamnida<3

    SvaraRadera
  4. Hihi, jaa det är verkligen ett fint land! Jag gillar det skarpt! :)

    SvaraRadera

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP