Använder Blogger.

söndag 3 oktober 2010

En stund på balkongen

Hej allihopa! Nu sitter jag här på balkongen på fjortonde våningen och njuter av eftermiddagssolen, en härlig kopp kaffe och den underbara utsikten. Idag är det nästan så att man kan se Japan längst bort på horisonten, men bara nästan.

Jag har även med mig min kära engelskbok som sällskap, och när jag är klar med den skall jag unna mig att kolla på lite svensk TV via internet på min MacBook här på balkongen. Dock är jag begränsad till de kommersiella kanalerna eftersom att SVT av någon underlig anledning inte får visa sin WebbTV här i Sydkorea.. Nåväl, jag får väl se om jag finner något intressant. Jag brukar inte gilla kommersiell TV..

Jag hoppas att ni alla där hemma i Sverige får en bra söndag! Tänk på att vila, det är trots allt vilodagen idag!








Inlägget är skrivet på iPhone.

2 kommentarer:

  1. Och då är det dags för mig att tipsa igen... :) Jag fick svt play att funka i explorer, men inte i firefox. Däremot kan du ju inte se annat än svenska program av rättighetsskäl, men det är ju inte svt:s fel direkt... Så lycka till!

    www.travelingseoul.tumblr.com

    SvaraRadera
  2. Oh, Hej igen Emelie! Och tack för tipset! Dock sitter jag med en Mac... :/ Men kan ju testa lite olika webbläsare! :D Nej, det är det ju inte.. Tack!

    SvaraRadera

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP