Använder Blogger.

onsdag 13 oktober 2010

Mycket att göra!

Hej allihopa!

För tillfället är det tusen och åter tusen saker på mitt skrivbord. Förutom de svenska distansuppgifterna skall flera engelskauppsatser skrivas och skickas till koreanska lärare, den internationella klimatkonferensen skall förberedas och koreanska skall pluggas inför testet som vi skall ha idag. För mig som alltid satsat på kvalitet framför kvantitet, blir situationen så klart stressig!

Men, man skall inte klaga! Jag njuter av de lediga tillfällena vi trots allt har. Dessutom skaffar jag mig bara mer och mer erfarenhet för varje dag, vilket jag kommer att ha mycket stor nytta av i framtiden!

I det förra inlägget fick ni se hur vi haft det under tempelvistelsen i helgen i video, jag tänkte nu visa er lite foton från vistelsen. Enjoy!




Vem har sagt att munkar inte spelar elgitarr? Kolla i videon i föregående inlägg!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP