Använder Blogger.

onsdag 20 oktober 2010

Pictures of the day.

God afton kära läsare!

Idag har jag utöver allt skolarbete filmat en del för en film som skall visa er hur en typisk dag här på Busan International High School ser ut. Jag skall filma mer de närmsta dagarna, för att sedan kunna sätta ihop det absolut bästa till en liten film som kommer att dyka upp här på bloggen då den är färdig.

Så, eftersom att jag hade min kamera med mig hela dagen (alltså inte bara iPhonen som jag brukar ha), så kände jag att det kunde vara lite kul att ta lite foton under dagens gång. Så, nu tänkte jag visa er några av de bilder jag tog under dagen! Om ni vill se bilderna i större format är det bara att klicka på dem.

Enjoy!







Taekwondo-läraren

Undersökningen som 120 elever här på skolan skall delta i (60 killar och 60 tjejer i åk 2). Resultatet skall vara en del av det intressanta handelsprojekt som jag arbetar med undertiden jag är här i Sydkorea. Förhoppningsvis skall jag ha en riktigt bra "handbok om sydkoreansk affärskultur för Svenskt affärsfolk" färdig när jag åker hem i december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP