Använder Blogger.

onsdag 10 november 2010

Underbart höstväder & Födelsedagspresent!

Idag är det helt underbart höstväder här i Busan! Solen skiner, det är lagom varmt för att vara ute med en långärmad tröja, och det blåser nästan ingenting trots att vi är uppe i bergen. Det gör därför nästan ont att sitta inne och bara plugga... Men sådant är livet! Jag antar att ni behöver sitta inne och plugga/jobba en hel del i Sverige med när ni egentligen bara vill ut och njuta av vädret, luften och stunden.

Jag har dock egentligen ingen rätt att klaga; Om bara ett par dagar går jag ombord på ett fartyg som skall ta mig till Japan! Det skall bli underbart! Vi skall bland annat besöka Hiroshima.. Och dessutom så kom det en liten födelsedagspresent från mamma och mormor idag på posten (jag fyller år den 17e november)! Tackar så hjärtligt för den! Nu kan jag förgylla mina pluggstunder här med lagligt nedladdad musik (jag fick ett presentkort på Apples iTunes Store).

Underbart höstväder!

Kaffe från skolans kaffemaskin: 1,18 SEK

Tack underbara mamma och mormor för födelsedagspresenten ni skickat över halva jorden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP