Använder Blogger.

lördag 27 november 2010

Affärare som man är!

God eftermiddag!

Som jag sa imorse så var jag alltså ute på stan idag och shoppade skor. Jag var i "Nampodong"-distriktet (som är känt för att ha mycket bra shopping). Jag hittade ett par skor som jag verkligen gillade, och priset var okej tyckte jag. Affärare som jag är lyckades jag dock få skorna lite billigare - och inte lite billigare heller; från början kostade skorna ₩179.000. När jag gick därifrån hade jag köpt dem för ₩89.000, alltså för ungefär halva priset! ₩89.000 motsvarar ungefär 540 SEK. Jag är mycket nöjd med mitt köp, och jag hann även köpa årets första julklapp!

Nu skall jag räkna matte och läsa roman, Yey. Ha en fin dag i Sverige!








Inlägget är skrivet på iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP