Använder Blogger.

tisdag 16 november 2010

Happy Birthday!

Hej alla bloggläsare!

Nu är jag hemma från Japan igen, det var ett underbart land! Jag jobbar på en video som ni skall få se imorgon här på bloggen, och bilder kommer även det senare.

Idag så skulle jag på ett möte med min "club" (varannan lördag så är man med sin "club". Jag är med i traditionella koreanska instrument-klubben, så jag spelar sådant varannan lördag), och när jag kom in i klassrummet där mötet skulle vara på en rast nu ikväll så visade det sig att eleverna i klubben fixat ett överraskningsfirande av min födelsedag som är imorgon! Jag blev helt rörd; de hade köpt en tårta, fixat jättefint, köpt present och gjort ett kollage med olika brev från samtliga i klubben till mig! Jag skall läsa breven ikväll hade jag tänkt. När jag kom in sjöng de "Ja må han leva" på koreanska, det är nästan så att jag blir kär i Korea måste jag säga...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP