Använder Blogger.

tisdag 30 november 2010

Pepparkaka & Seoul

God kväll kära läsare!

Ytterligare en dag har gått och det är 16 kvar efter denna. Dagen har ägnats mest åt matematik, och när klockan börjar närma sig 23 på kvällen som den nu gör, börjar man känna sig lite småseg i huvudet...

Förresten så hittade jag en pepparkaka idag! Den var väl sisådär 2x4 cm stor, men ändå. Det var ju trots allt en pepparkaka! Och det är något som jag inte kommer att få se röken av igen fören efter hemkomsten till Sverige. Antagligen så hade en amerikansk lärare glömt pepparkakan eller liknande i lärarrummet. Hur som helst så frågade jag om jag fick ta den, och det fick jag. En mysig julkänsla spred sig genom hela min kropp, och nu längtar jag verkligen hem till julen.

Den lilla pepparkaka som förgyllde min dag!

Imorgon bitti åker jag till Seoul, Sydkoreas huvudstad, för att vara där i ett par dagar. Vi får se hur tätt uppdaterandet här på bloggen blir under resan. Jag skall dock ha med mig min iPhone som jag kan blogga ifrån, så om jag hittar någon WiFi-zon så skall jag allt se till att lägga upp en bild och en liten hälsning till er bloggläsare!

Jag hoppas att ni har en fin, snöig dag där hemma i Sverige!

Kramar från Henrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP