Använder Blogger.

onsdag 3 november 2010

Burr!

God morgon Sverige och övriga världen!

Imorse blev mitt dagliga morgonbesök vid skolans kaffeautomat allt annat än behagligt.. Eftersom att jag vant mig vid att det är varmare här i Busan än i Göteborg, så tog jag bara på mig en tröja på morgonen.. Vilket jag fick ångra vid kaffeautomaten (som står utomhus) när jag skakande av kyla tappade ut alla mina mynt på marken! Det kändes verkligen som att vintergöteborg för en stund hade kommit till Busan.. Burr! Kylan börjar verkligen komma även här känner jag..



Jag har lagt till ett koreanskt tangentbord på min mobiltelefon, och även fått hjälp att skriva

"Ta mig till Busan International High School, Tack"

...Mycket användbart i taxin måste jag säga! (Och nu gav jag just alla mina koreanska läsare ett gott skratt av någon anledning, det är antagligen skrivet på ett överdrivet formellt sätt eller något...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP