Använder Blogger.

fredag 27 augusti 2010

The last taste of Sweden..

Nu börjar det verkligen närma sig på riktigt! Med tre dagar kvar till avfärd verkar det som att det mesta inför resan är ordnat, till och med visumet (som höll på att bli på att bli på tok försenat).

I morgon skall jag bli intervjuad av SVT:s Västnytt, så håll utkik under kvällen efter mig i rutan!


På två dagar i skolan har jag skaffat mig material för en hel termin! Nu är det bara att sätta igång när vi kommer ner till Sydkorea.


Antagligen var detta det sista av den Svenska sensommaren för min del i år. Men i Sydkorea är det för tillfället 27 grader varmt och sol, så min sommar lär fortsätta några veckor till när jag kommer ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP