Använder Blogger.

söndag 12 december 2010

A family of love

Jag måste verkligen säga att jag hamnat i den bästa möjliga värdfamiljen här i Sydkorea. Jag hade aldrig kunnat önska mig någon bättre. Den kärlek och omtanke de visat mig är enorm, och jag känner verkligen att det här är min familj "på andra sodan jorden". Det skall bli med nöje jag skickar ett paket pepparkakor över jorden till dem nästa jul..

Tanken på att jag nu gått och lagt mig för näst sista gången i den här lägenheten gör mig mycket vemodig. Jag skall verkligen njuta fullt ut av den sista dagen i familjen imorgon. Sedan, när jag kommit tillbaka till Busan International High School på måndag, är det bara 5 dagar kvar tills jag är hemma hos nära och kära i Sverige igen och bakar julkakor, klär julgranen och halkar runt i snön med mina opraktiska skor.

Nu skall jag sova, god natt från Busan!



Igår balanserade vi ägg!

Inlägget är skrivet på iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP