Använder Blogger.

onsdag 8 december 2010

December flower.

God morgon bloggen!

Idag är det den sista skoldagen av den näst sista skolveckan för oss här på Busan International High School! Det är nämligen "långhelg" nu efter alla exams med mera för koreanerna. Det skall bli riktigt skönt med långhelg, samtidigt som det kommer bli sorgligt. På söndag skall jag packa min stora resväska och lämna familjen här i Busan. Jag kommer sakna dem så mycket. Men först skall vi åka en sista familjeutflykt tillsammans; Fredag till Lördag skall vi till en traditionell koreansk stad. Jag vet inte riktigt om jag vill att tiden skall gå snabbt eller långsamt nu...

Förövrigt så tog jag följande bild idag:

Visst är det lite smått kyligt och julpyntat här och var, men det blommar fortfarande på en del träd i alla fall!

Vår koreanska bildlärare har tagit lite bilder under terminen, han skickade dem till oss idag. Här nedan får ni se lite från bildlektionerna. Enjoy! Nu skall jag fortsätta redigera filmen som skall visas för hela skolan på onsdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP